Плодородненська сільська військова адміністрація

Запорізька область, Мелітопольський район

Подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування через Електронний кабінет

Дата: 26.06.2019 13:06
Кількість переглядів: 1058

Подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування через Електронний кабінет

Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву про застосування спрощеної системи оподаткування в один з таких способів:

- особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

- державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію, що подається для проведення державної реєстрації. Електронна копія заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючого органу одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації згідно із Законом України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Форму заяви затверджено наказом МФУ від 20.12.2011 № 1675.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування за формою, затвердженою Наказом № 1675.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС  http://sfs.gov.ua/.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (https://czo.gov.ua/trustedlist).

На сьогодні можливість подання заяви та розрахунку доходу засобами електронного зв’язку в електронній формі не реалізована.

При цьому, за допомогою меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету можливо направити до органу ДФС разом із супровідним листом заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Датою подання заяви із супровідним листом є дата реєстрації супровідного листа в органі ДФС.

Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДФС буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації.

Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДФС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Зазначена норма передбачена п.п. 298.1.1, п.п. 298.1.4 ст. 298 Податкового кодексу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано