Плодородненська громада

Запорізька область, Мелітопольський район

Плодородненська сільська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантних посад :

Дата: 21.12.2020 16:19
Кількість переглядів: 344

Плодородненська  сільська рада  

ОГОЛОШУЄ  КОНКУРС

на заміщення вакантної посади :

 головного бухгалтера

Особи, які претендують на посаду, повинні мати  вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, вільно володіти державною мовою, знати нормативно-правові акти у сфері діяльності органів місцевого самоврядування, а також законодавства з урахуванням специфіки   функціональних   повноважень та посадових обов’язків  відповідного  структурного підрозділу, знати основні принципи роботи на комп'ютері та програмні засоби  Word, Excel.

Стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на державній службі, або за фахом в інших сферах управління не менше п’яти років.

Необхідні документи:

  • заява про участь у конкурсі;
  • заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту;
  • копія документа, який посвідчує особу;
  • копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (довідка про подання).

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в сільській раді.

Подавати за адресою: 72040, вул. Миру, 11, с. Плодородне,  Михайлівський район,  Запорізька  область.

Термін надання документів: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Довідки за телефонами: 9-51-31


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано