Плодородненська сільська військова адміністрація

Запорізька область, Мелітопольський район

Про розгляд та схвалення прогнозу бюджету Плодородненської територіальної громади на 2022-2024 роки

Дата: 31.08.2021 15:52
Кількість переглядів: 234

УКРАЇНА

ПЛОДОРОДНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Михайлівського  району Запорізької  області

     Виконавчий комітет

Рішення

 

 

                

30.08.2021 року                                                                      № 31                                                                                                   

Про розгляд та схвалення прогнозу бюджету

Плодородненської  територіальної громади

на 2022-2024 роки

 

             Керуючись ч.6 ст. 75-1 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI, ст.ст.28, 59, ч.1 ст.61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР, на виконання Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Плодородненської сільської територіальної громади, затвердженого розпорядженням сільського голови Плодородненської сільської ради  від 22.06.2021 № 70, заслухавши інформацію начальника фінансового відділу Плодородненської сільскої ради Лощиніної Тетяни щодо необхідності схвалення прогнозу бюджету Плодородненської сільської територіальної громади на 2022- 2024 роки, з метою забезпечення послідовності бюджетного процесу, своєчасного та якісного процесу формування прогнозу місцевого бюджету громади на 2022-2024 роки, виконавчий комітет Плодородненської сільської ради

В И Р І Ш И В:

1.  Схвалити прогноз бюджету Плодородненської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки, що додається.

 

2. Подати у п’ятиденний строк схвалений прогноз бюджету Плодородненської сільської ради на 2022-2024 роки разом із фінансово-економічним обґрунтуванням до Плодородненської сільської ради для розгляду в порядку, визначеному радою.

 

3. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу фінансів Плодородненської сільської ради.

 

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Андрія ХОДИРЄВА.

 

   Сільський  голова                                                        Андрій ХОДИРЄВ

 

 

 

Додаток

До рішення виконавчого комітету

                                                                                              Плодородненської сільської ради

                                                                                              від 30.08.2021 року №

 

 

Прогноз

Бюджету Плодородненської сільської ТГ на 2022-2024 роки

(08530000000)

 

І. Загальна частина

Прогноз бюджету Плодородненської сільської територіальної громади  на 2022-2024 роки (далі – Прогноз) розроблений на основі норм Бюджетного та Податкового кодексів України, побудованих на принципах децентралізації фінансів, поліпшення умов ведення бізнесу та зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування, з урахуванням Бюджетної декларації, схваленої постановою КМУ від 31.05.2021 № 548, постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 586 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022 – 2024 роки».

Метою прогнозування бюджету Плодородненської сільської ТГ на 2022-2024 роки є створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету громади у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики.

В умовах складної фінансово-економічної ситуації в країні та обмеженості бюджетних ресурсів на порядку денному місцевої влади гостро стоїть завдання всебічного наповнення дохідної частини місцевого бюджету, проведення заходів, спрямованих на економію бюджетних коштів, підвищення результативності та ефективності бюджетних видатків, посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету, здійснення пріоритетних видатків в межах наявного бюджетного ресурсу.

Прогноз бюджету громади базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності.

Основними завданнями Прогнозу є:

- забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ громади;

- підвищення результативності та ефективності бюджетних видатків;

- посилення бюджетної дисципліни та контролю за витрачанням бюджетних коштів;

- удосконалення системи результативних показників з метою підвищення якості надання послуг у відповідних сферах.

 

ІІ Основні прогнозні показники економічного

та соціального розвитку

 

Прогнозні показники місцевого бюджету на 2022-2024 роки є основою для складання головними розпорядниками планів своєї діяльності та регіональних програм.

Прогноз включає основні показники економічного і соціального розвитку Плодородненської сільської ТГ, індикативні прогнозні показники бюджету за основними видами доходів, фінансування та видатків, взаємовідносини бюджету ТГ з державним бюджетом та іншими місцевими бюджетами.

Основними завданнями (пріоритетами) бюджетної політики громади на середньострокову перспективу є:

- планування реальних надходжень бюджету сільської територіальної громади на основі прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку громади з урахуванням зміни податкової бази і фактичного рівня відповідних надходжень;

- забезпечення виконання доходної частини бюджету сільської територіальної громади відповідно до показників;

- вжиття заходів до залучення додаткових надходжень до місцевого бюджету, зокрема, шляхом забезпечення ефективного управління об’єктами комунальної власності та земельними ресурсами;

- підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування дієвих методів економії бюджетних коштів;

- забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ та виконання заходів, передбачених місцевими програмами;

- запровадження дієвих заходів з енергозбереження;

- підвищення результативності та ефективності бюджетних видатків;

- посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету;

- визначення пріоритетних програм розвитку, фінансування яких здійснюватиметься за бюджетні кошти;

- використання фінансових ресурсів таким чином, щоб отримати максимальний економічний ефект і вирішити найбільш нагальні та важливі завдання;

- покращення добробуту та якості життя населення.

З метою розширення бази оподаткування та залучення додаткових надходжень до бюджету планується:

- посилити роботу щодо попередження та виявлення порушень законодавства у сфері земельних відносин;

- провести інвентаризації земельних ділянок;

- своєчасно провести перегляду діючих договорів оренди земельних ділянок, зокрема у разі змін відповідних норм Податкового кодексу;

- розглянути питання щодо припинення права користування земельними ділянками у випадку систематичної несплати земельного податку або орендної плати за землю з метою передачі їх у користування платоспроможним суб’єктам господарювання;

- забезпечити контроль за виконанням умов купівлі-продажу земельних ділянок, своєчасним та в повному обсязі надходженням коштів до селищного бюджету;

- посилити роботу щодо скорочення заборгованості по платежах до бюджету.

При прогнозуванні дохідної частини бюджету територіальної громади на 2022-2024 роки застосовані основні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки, схвалені постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 586 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки», %:

 

Прогноз за базовим сценарієм

2020 рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року)

105,0

108,9

106,2

105,3

105,0

цін виробників промислової продукції (грудень до грудня попереднього року)

114,5

117

107,8

106,2

105,7

 

Під час розрахунку враховано такі соціальні стандарти: в першочерговому порядку врахована потреба в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати та на проведення розрахунків за електричну енергію (частково), водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.

При розрахунках показників видатків враховано основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку та підвищення розмірів державних соціальних стандартів:

- розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2022 року – 6 500 грн.,

 з 1 жовтня 2022 року – 6 700 грн.;

з 1 січня року (гривні):

2023 рік – 7 176 грн.;

2024 рік – 7 665 грн.;

- розмір посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду Єдиної тарифної сітки

з 1 січня 2022 року (гривні) – 2 893 грн.,

з 1 жовтня 2022 року – 2 982 грн.;

з 01.01.2023 р – 3 193 грн.;

з 01.01.2024 р – 3 411 грн.

Проведення видатків здійснюватиметься в рамках жорсткої економії бюджетних коштів. В цих умовах визначальним стане підвищення ефективності та результативності видатків, що відбуватиметься на основі їх пріоритетності та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.

Також при розрахунку прогнозних показників місцевого бюджету на 2022-2024 роки враховано надання з державного бюджету основних трансфертів, а саме: освітня субвенція, яка у 2022-2024 роках визначатиметься на основі формули, яка враховує нормативну наповнюваність класів, виходячи з розрахункової кількості ставок педагогічних працівників і базова дотація, доведені листом Міністерства фінансів України та трансферти з обласного бюджету доведені Департаментом фінансів Запорізької ОДА.

Прогнозні показники місцевого бюджету на 2022-2024 роки спрямовані на забезпечення фінансовими ресурсами необхідних заходів, проведення раціонального використання бюджетних коштів, забезпечення можливості надання якісної освіти, створення належних умов для збереження і зміцнення здоров’я населення, забезпечення належного рівня соціального обслуговування малозабезпечених верств населення, підвищення культурного рівня населення.

Припущення в частині формування доходів бюджету передбачають:

збереження у 2022-2024 роках порядку визначення стандартної податкової соціальної пільги у розмірі 50 відсотків прожиткового мінімуму;

виконання норм податкового законодавства та внесення змін до нього в частині індексації ставок оподаткування, визначених в абсолютних значеннях;

зростання надходжень податку на доходи фізичних осіб у результаті дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці та міжкваліфікаційних співвідношень;

100% зарахування єдиного податку до місцевих бюджетів, що сплачується платниками єдиного податку четвертої групи (сільгосптоваровиробники);

вжиття заходів щодо залучення додаткових надходжень до місцевого бюджету, зокрема, шляхом забезпечення ефективного управління об’єктами комунальної власності та земельними ресурсами;

здійснення контролю за повнотою сплати податків, зборів та платежів, стабільного та ритмічного наповнення бюджету;

 

ІІІ. Загальні показники Бюджету Плодородненської сільської  ТГ

на 2022-2024 роки

Обсяг доходів територіальної громади прогнозується на:

2022 рік – 26928580 грн (ріст до 2021 року – 804931грн (3,1%), у тому числі доходи загального фонду – 802931 грн.;

2023 рік – 28768357 грн (ріст до 2022 року - 1839777 грн (6,9%), у тому числі доходи загального фонду – 1839777грн.;

2024 рік – 30493051 грн (ріст до 2023 року - 1724694 грн (6,0%), у тому числі доходи загального фонду – 1724694 грн.

Обсяг видатків бюджету територіальної громади прогнозується на:

2022 рік – 26928580 грн (ріст до 2021 року - 910411 грн (-2,6%), у тому числі видатки загального фонду – 198959 грн.;

2023 рік – 28768357грн (ріст до 2022 року - 1839777грн (6,9%), у тому числі видатки загального фонду – 10 103 547 грн.;

2024 рік – 30493051грн (ріст до 2023 року - 1724694грн (6,0%), у тому числі видатки загального фонду – 9 849 382 грн.

Загальні прогнозні показники бюджету Плодородненської сільської  територіальної громади на 2022-2024 роки наведено у додатку 1 до Прогнозу.

 

ІV. Показники доходів бюджету

Плодородненської сільської територіальної громади

на 2022-2024 роки

Прогноз розроблений відповідно до Бюджетного кодексу України з урахуванням бюджетної та податкової політики на 2022-2024 роки.

При середньостроковому плануванні  бюджету Плодородненської ТГ в дохідній частині враховувалися фактори впливу на збільшення/зменшення надходжень платежів до бюджету:

ріст середньомісячної заробітної плати одного штатного працівника;

ріст фонду оплати праці працівників (штатних та нештатних), зайнятих економічною діяльністю;

 ріст мінімальної заробітної плати;

  Прогноз доходів бюджету громади на 2022-2024 роки враховує стабільність податково-бюджетної системи, зростання надходжень до бюджету громади та підвищення життєвого рівня населення громади.

Пріоритетом податкової політики є забезпечення стабільності податкової політики, зокрема підвищення ефективності та полегшення податкового адміністрування з мінімізацією можливостей для зловживань.

Бюджетна політика буде спрямована на удосконалення інструментів бюджетного планування, зміцнення фінансової спроможності місцевого бюджету шляхом забезпечення надходжень до бюджету ТГ з урахуванням позитивної динаміки у порівнянні з попередніми роками, підвищення ефективності та результативності використання бюджетних ресурсів та приведення ставок місцевих податок і зборів до максимального рівня.

При формуванні дохідної частини місцевого бюджету були враховані фактичні надходження за 2020 рік, очікувані надходження 2021 року та прогнозні показники на 2022-2024 роки.

У структурі доходів загального фонду місцевого бюджету на 2022 рік питома вага доходів (без урахування трансфертів) – 52,8 %, їх обсяг складає -  14184380 грн., що на 322331 грн. більше порівняно з планом 2021 року.

У структурі доходів загального фонду місцевого бюджету на 2023 рік питома вага доходів (без урахування трансфертів) – 50,9 %, їх обсяг складає -  14633357 грн., що на 448977грн. більше порівняно з 2022 роком.

У структурі доходів загального фонду місцевого бюджету на 2024 рік питома вага доходів (без урахування трансфертів) – 49,5 %, їх обсяг складає -  15093851 грн., що на 460494 грн. більше порівняно з 2023 роком.

Власні доходи загального фонду бюджету Плодородненської сільської територіальної громади сформовані у відповідності зі ст. 64 Бюджетного кодексу України.

  Найбільш вагомим у структурі доходів загального фонду без урахування трансфертів є податок на доходи фізичних осіб, який визначений в обсязі:

2022 рік – 8368054 грн., що становить 59% від прогнозних показників  власних доходів загального фонду

2023 рік - 8792058 грн., що становить 60% від прогнозних показників  власних доходів загального фонду

2024 - 9245741 грн., що становить 61% від прогнозних показників  власних доходів загального фонду

Другим по розміру податком у структурі доходів загального фонду без урахування трансфертів є єдиний податок:

2022 рік – 3596590 грн.; 2023 рік – 3621563 грн., 2024 рік – 3628374 грн. питома вага якого у власних надходженнях бюджету становить – від 24% до 25,4%, в тому числі

Наступним за розміром податку у структурі доходів загального фонду без урахування трансфертів є податок на майно:

2022 рік – 2155006 грн.; 2023 рік – 2155006 грн., 2024 рік – 2155006 грн., питома вага якого у власних надходженнях бюджету становить – від 14,3% до 15,2%, в тому числі:

1) плата за землю – 2022 рік – 2063249 грн.; 2023 рік – 2063249 грн.;  2024 рік – 2063249 грн.

2) податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 2022 рік – 91757 грн.; 2023 рік – 91757 грн.;  2024 рік – 91757 грн.

Місцеві податки та збори (плата за землю, податок на нерухоме майно, єдиний податок) – прогнозувалися з урахуванням діючих на території громади ставок податків, прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати, індексів споживчих цін, тощо.

Наступним за розміром податком у структурі доходів загального фонду без урахування трансфертів є акцизний податок: 2022 рік – 56952 грн.; 2023 рік – 56952 грн.;  2024 рік –56952грн., питома вага якого у власних надходженнях бюджету становить –0,4%.

Інші надходження складають: 2022 рік – 5303 грн., 2023 рік –5303 грн.; 2024 рік –5303 грн.. До них відносяться: податок на прибуток, рентна плата за користування надрами, плата за надання адміністративних послуг, державне мито.

У структурі доходів загального фонду місцевого бюджету на 2022 рік питома вага міжбюджетних трансфертів – 47,3 %, їх обсяг складає 12744200 грн., що на 480600 грн. більше, ніж у 2021 році.

У структурі доходів загального фонду місцевого бюджету на 2023 рік питома вага міжбюджетних трансфертів – 49,1 %, їх обсяг складає 14135000 грн., що на 1390800 грн. більше, ніж у 2022 році.

У структурі доходів загального фонду місцевого бюджету на 2024 рік питома вага міжбюджетних трансфертів – 50,5 %, їх обсяг складає 15399200 грн., що на 1264200 грн. більше, ніж у 2023 році.

Джерелами формування спеціального фонду є податкові та неподаткові надходження (власні надходження бюджетних установ).

Конкретизовану інформацію за доходами (Індикативні показники доходів) місцевого бюджету за основними надходженнями наведено у додатку 2 до Прогнозу.

 

V. Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого селищною територіальною громадою, боргу та надання місцевих гарантій

Показники фінансування бюджету Плодородненської територіальної громади визначено з урахуванням вимог ст.72 Бюджетного кодексу України та наведено у додатку 3 до Прогнозу.

Прогноз бюджет громади  збалансований, дефіцит та профіцит відсутній.

Показники місцевого боргу відсутні відповідно до додатку 4 до Прогнозу.

Показники гарантованого Плодородненською територіальною громадою боргу та надання місцевих гарантій відсутні відповідно до додатку 5 до Прогнозу.

Граничні показники кредитування бюджету за типовою програмною класифікацією видатків відсутні відповідно до додатку 8 до Прогнозу

 

VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету

Плодородненської сільської територіальної громади

на 2022-2024 роки

 

Бюджетна політика в 2022-2024 роках здійснюватиметься в рамках жорсткої економії бюджетних коштів.

Бюджетна система функціонуватиме на засадах Бюджетного кодексу України, положення якого, зокрема, врегульовують питання щодо підвищення якості управління бюджетними коштами, забезпечення результативності, ефективності і прозорості використання бюджетних коштів, запровадження механізму середньострокового бюджетного прогнозування, удосконалення управління зобов’язаннями, підвищення відповідальності учасників бюджетного процесу.

Прогнозні показники сільського бюджету на 2022-2024 роки спрямовані на забезпечення фінансовими ресурсами необхідних заходів, проведення раціонального використання бюджетних коштів, забезпечення можливості надання якісної освіти, створення належних умов для збереження і зміцнення здоров’я населення, забезпечення належного рівня соціального обслуговування малозабезпечених верств населення, підвищення культурного рівня населення.

У першу чергу в них враховані вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ, на проведення розрахунків за електричну енергію (частково), водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами.

Граничні показники видатків та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів на 2022-2024 роки наведено у додатку 6 до Прогнозу.

Граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування на 2022-2024 роки наведено у додатку 7 до Прогнозу.

 

ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ

Виконавчий апарат сільської ради здійснює організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності сільської ради та її виконавчого комітету, її органів, депутатів; організує контроль за виконанням програм соціально-економічного та культурного розвитку громади, інших цільових програм, бюджету, рішень ради із зазначених питань.

Пріоритетними завданнями сільської ради та її виконавчих органів є належне фінансове забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування для здійснення ними повноважень, визначених Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами. У 2022-2024 роках передбачається здійснити заходи щодо:

- забезпечення прозорості, відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування, подальший розвиток свободи слова і думки;   

- впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльності місцевого самоврядування;

 - забезпечення повноцінного виконання повноважень Плодородненської сільської ради та її виконавчих органів згідно чинного законодавства;

- подальший розвиток створеної прозорої системи в прийнятті рішень органами місцевого самоврядування;

- створення належних умов для реалізації органами місцевого самоврядування прав та повноважень, визначених чинним законодавством України;

- вивчення та впровадження кращого досвіду в сфері розвитку місцевого самоврядування;

- активний розвиток форм місцевої демократії для залучення мешканців і мешканок до процесів прийняття рішень;

 - закріплення фінансової самодостатності місцевого самоврядування, формування ефективної системи управління;

- створення належних матеріальних, фінансових та організаційних умов для забезпечення здійснення органами місцевого самоврядування власних і делегованих повноважень.

Усі заходи будуть плануватися та впроваджуватися з урахуванням найкращих стандартів та практик гендерної політики, антикорупційної політики, політик захисту навколишнього середовища та енергозбереження.

Планується утримання:

 1 установа – Плодородненська сільська рада із штатною чисельністю 29,75од. Фактично працюють 24 осіб, з них 17 жінки (63%).

1 установа – Відділ фінансів із штатною чисельністю3 шт.од. Фактично працюють 2 особи, з них 2 жінки (100%).

 

ОСВІТА

Основними стратегічними завданнями закладів освіти на 2022-2024 роки є організація виконання законодавчих актів у галузі «Освіта», виконання заходів щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні, створення умов для позитивної динаміки розвитку системи освіти громади.

    Пріоритетами розвитку галузі освіти на 2022-2024 роки визначено:

-   запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа”;

-   оптимізація мережі навчальних закладів з урахуванням демографічних, економічних, соціальних перспектив розвитку громади, вимог сьогодення та потреб суспільства;

-   пошук та запровадження нових форм підтримки обдарованих дітей та талановитої молоді в системі позашкільної освіти;

-   оновлення і модернізація матеріально-технічної бази закладів освіти;

-   модернізація приміщень освітніх закладів, створення безпечних умов навчання, виховання та життєдіяльності у закладах  освіти;

-   модернізація систем опалення освітніх закладів;

-   організація підвозу дітей до загальноосвітніх закладів;

-   побудова освітньої мережі у відповідності до наявних ресурсів;

  - підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників і працівниць

 - забезпеченню збалансованого здорового харчування дітей, необхідного для їх нормального росту і розвитку;

 -   формування безпечного і доступного освітнього простору відповідно до потреб дівчат і хлопців різного віку.

Загальна кількість дітей від 0 до 6 років, що проживають на території громади, складає – 160 особи. Кількість дітей, що відвідують заклади дошкільної освіти – 67 дітей, з них - 34 дівчаток (51%).

Загальна кількість дітей, що відвідують заклади ЗСО, складає – 302 дітей, з них 159 хлопчиків (53%).

 

КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО

Перед галуззю «Культура і мистецтво» поставлені завдання розвитку та збагачення духовного потенціалу, забезпечення доступності для населення періодичних видань та книжкової продукції, сприяння професійному та освітньому розвитку громадян, збереження популяризації духовного надбання нації, задоволення творчих потреб та інтересів громадян.

    Пріоритетами розвитку галузі на 2022-2024 роки є збереження, відтворення та примноження духовних та культурних здобутків українського народу, а саме:

-   надання базового набору культурних послуг, враховуючи потреби та права у сфері культури жінок і чоловіків різного віку;

-   організація сучасного культурного дозвілля з урахуванням потреб жінок  та чоловіків різних вікових, соціальних груп та місця проживання;

-   розвиток бібліотечної справи, покращення матеріально-технічної бази;

-   комплектування бібліотек новою літературою та періодичними виданнями;

-   популяризація народної творчості та проведення культурно-мистецьких заходів;

-   проведення фестивалів народної творчості, авторської музики;

-   розвиток клубних закладів, створення центрів дозвілля та культури;

-   упорядкування кількості установ культури та їх штатної чисельності.

У Плодородненській сільській бібліотечній системі у дорослому відділі обслуговуються 216 читачів, з них 141 жінок та 75 чоловіків, в дитячому відділі -284 дітей, з них 108 хлопчиків та 176 дівчаток.

 

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВА

Перед галуззю «Житлово-комунальне господарство» поставлені завдання благоустрою громади, забезпечення чистоти населених пунктів, забезпечення населення питною водою та вчасне та безпечне водовідведення, освітлення території громади.

Пріоритетними завданнями реформування житлово-комунального господарства у прогнозному періоді буде підвищення якості надання послуг для всіх верст населення.

     Прогнозом бюджету 2022-2024 роки передбачається спрямувати кошти на утримання в належному стані території громади шляхом надання якісних послуг з благоустрою громади.

    Передбачається здійснити такі заходи:

 -  виконання заходів з енергозбереження у житловому фонді селища;

-   поліпшення технічного стану водопровідно-каналізаційної мережі;

-   створення безпечних умов перебування чоловіків та жінок в громадських просторах;

- підвищення рівня задоволеності мешканок і мешканців громади якістю житлово-комунальними послугами.

 

 

VІІІ. Взаємовідносини бюджету Плодородненської  сільської територіальної громади з іншими бюджетами

 

З державного бюджету до бюджету Плодородненської  сільської територіальної громади надходитиме базова дотація, спрямована на горизонтальне вирівнювання податкоспроможності місцевого бюджету:

у 2022 році – 2404300 грн. (на 80900 грн., або на 3,2% менше, ніж у 2021 році),

у 2023 році – 2836900 грн. (на 432600 грн., або на 18% більше, ніж у 2022 році),

у 2024 році – 3349300 грн. (на 512400 грн., або на 18,1% більше, ніж у 2023 році).

Також, з державного бюджету прогнозується отримати освітню субвенцію, яка спрямовується виключно на оплату праці педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти і обраховується на підставі темпу росту посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки:

у 2022 році – 10059900 грн. (на 842200 грн., або на 9,1% більше, ніж у 2021 році),

у 2023 році – 11018100 грн. (на 958200 грн., або на 9,5% більше, ніж у 2022 році),

у 2024 році – 11769900 грн. (на 751800 грн., або на 6,8% більше, ніж у 2023 році).

З обласного бюджету планується спрямувати наступні трансферти:

1. Додаткову дотацію на здійснення переданих з ДБ видатків на утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з ДБ

У 2022, 2023 та 2024 роках на рівні 280000 грн.

Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам у розрізі їх видів та бюджетів (державного та місцевих) наведено у додатку 12 до Прогнозу.

 

ІХ. Інші положення та показники прогнозу бюджету

 

Додатки до Прогнозу є його невід’ємною частиною.

 

Прогноз бюджету Плодородненської  сільської територіальної громади на 2022-2024 роки підготовлено відділом фінансів Плодородненської  сільської ради.

 

 

Начальник фінансового відділу

Плодородненської  сільської ради                 Тетяна ЛОЩИНІНА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано